دکتر شریفی
دکتر شریفی
چهار شنبه 23 مرداد 1398برچسب:, :: 12:27 :: نويسنده : ولی غلامی
بهترین ادکلن های زنانه و مردانه ادکلن کرید اونتوس Aventus مردانه اصل
رایحه نارنج، آناناس، انگور سیاه و سیب ترکیبی از این عطر می سازند که می توان از آن با عنوان بهترین عطر دختر کش نام برد! به محض استفاده از این ادکلن احساس سرخوشی و اعتماد به نفس بی نظری را تجربه خواهید کرد که این احساس نیز در جذب افراد به شما موثر خواهد بود.
نت های ادکلن Aventus:
ادکلن شنل چنس Chance زنانه اصل رایحه و نت های ادکلن شنل چنس Chance :
ادکلن زنانه لانکوم مدل La Vie Est Belle کشور سازنده : فرانسه برند : لانکوم Lancome جنسیت : زنانه مناسب برای : شب و روز مناسب برای فصل : پاییز و زمستان نوع : ادوتویلت یا ادوتوالت (Eau de Toilette) سال ساخت : 2014 نوع رایحه :شیرین، خنک، خوراکی، طبیعت، گل ساختار رایحه :میوه، وانیل، گیاهان معطر، گل نت اولیه : گل ماگنولیا و بادام نت میانی :گل زنبق، گلهای سفید و گیاه پاتچولی نت پایانی :شکر، پرالین، دانهی تونکا و وانیل
خرید ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز Tresor Midnight Rose ادکلن Tresor Midnight Rose رایحه و نت های ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز Tresor Midnight Rose:
جمعه 28 تير 1398برچسب:, :: 22:47 :: نويسنده : ولی غلامی
تابلوسازی و تبلیغات : تابلوسازی یکی از شیوه های رایج تبلیغاتی است که همگی با آن آشنا هستید و همان طور که می دانید این شیوه تبلیغاتی از سالهای دور تا به امروز مورد استفاده هر نوع شرکت خصوصی و حقیقی ، اصناف و اماکن تجاری قرار گرفته است . تابلوسازی به منزله معرفی برند یا محصولات ارائه شده توسط شما و در نتیجه کسب درآمد بهتر و دسترسی به سود بیشتر است که همه اینها مستلزم داشتن مشتری است و هدف از هر نوع تبلیغ ، جذب مشتری است و در واقع یک محصول زمانی می تواند شناخته شده و توسط مشتریان خریداری شود که از کیفیت ، تبلیغات و بازاریابی مناسبی برخوردار باشد . زمانی که افراد به کمپین های تبلیغاتی مراجعه می کنند تنها یک هدف را دنبال می نمایند و آن جذب و حفظ مشتریان است . شرکت های بزرگ و مطرح برای تبلیغات خود دست به روش های تبلیغاتی متعددی می زنند زیرا این شرکت ها جایگاه تجاری خود را پیدا کرده و به دنبال مشتریان بیشتر و حفظ مشتریان در حال حاضر خود هستند و اگر از روش های تبلیغاتی بهره نبرند قطعا پس از مدت زمان اندکی هر چقدر هم که محبوبیت داشته باشند رقبا جای آنها را خواهند گرفت اما شرکت های تازه تاسیس برای اینکه نوع بازاریابی و تبلیغات خود را انتخاب نمایند ذهن آنها با با سوالات متعددی به شرح زیر درگیر می شود : از کجا شروع کنیم ؟ کدام روش تبلیغاتی برای ما موثرتر واقع می شود ؟ چگونه به درآمد خود را رونق دهیم ؟ چگونه مشتریان را به سمت کسب و کار خود بکشانیم ؟ از چه نوع تبلیغاتی برای معرفی محصولات یا ارائه خدمات رسانی بهره ببریم و سوالاتی دیگر در پاسخ به این سوالات می توانیم چنین جواب هایی داشته باشیم : تبلیغات در حال حاضر به دسته های متعددی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از : تبلیغات محیطی که شامل ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشد . تابلوسازی خود به بخش های متعددی تتقسیم بندی می شود که به شرح زیر می باشد : تابلو چلنیوم : تابلو چلنیوم یکی از به روزترین و پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی حال حاضر است که می توان برای جذب مشتریان از آن بهره برد و به عنوان تابلو مغازه و یا تابلو فروشگاهی نصب کرد . تابلو چلنیوم به دلیل روشنایی و زیبایی خارق العاده ، داشتن روکش نایلونی محافظ برای جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی حروف تا هنگام نصب و دارای عایق محافظتی برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل حروف به یکی از بهترین نوع تابلوهای تبلغاتی بدل شده است و خود شامل انواع متعددی نظیر تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم کریستال ، چلنیوم لترمکس ، تابلو چلنیوم دوبل ، تابلو چلنیوم دوبل الماسی و تابلو چلنیوم دوبل طلایی می باشد . قیمت تابلو چلنیوم با توجه به متریال ها و اجناس مورد استفاده و نوع آن و محیطی که حروف اشغال می کنند کاملا متفاوت می باشد و نسبت به سایر تابلو های تبلیغاتی دیگر کمی گرانتر است . تابلو استیل :تابلو استیل به دلیل زیبایی و قابلیت تمیزی خودکار ، برخورداری از مقاومت بالا از دیرباز تا کنون مورد استفاده اصناف واقع گشته است . امروزه تابلو استیل به صورت های مختلف همچون تابلو استیل نور اندریک ، تابلو استیل با پلکسی مات و تابلو پلاستیل که ترکیبی از استیل و پلاستیک است ساخته می شود . دو شنبه 17 تير 1398برچسب:, :: 14:26 :: نويسنده : ولی غلامی
شکل و اندازه یک تابلو و علامت، با اندازه حروف و موقعیت آن تعیین می گردد. هنگام طراحی متن برای علایم و تابلو ها ملاحظات زیر از اهمیت زیادی برخوردارند: فضای حروف، فضای میان خطوط، موقعیت نمادها و الگوهای تزئینی، حاشیه، قرارگیری موضوع در مرکز یا کناره و استفاده از حروف بزرگ یا کوچک (در لاتین).
علایم و تابلوها از مواد و مصالح متنوعی ساخته می شوند: ورق آهن، برنز، آلومینیم، چوب، سنگ، بتن، آکریلیک یا فایبر گلاس، نئون، فلکس، بنر و… در برخی موارد انتخاب ماده مناسب و هماهنگ با کاربری و مهم علامت، زیبایی خاصی به طرح می بخشد. درباره وبلاگ
به وب سایت من خوش امدید آخرین مطالب
نويسندگان
|
|||||||||||||||||
![]() |